Tuesday 26 November 2013

♥ Baby??? Hati PataH, JiwA PaSraH

Esok...pada 26.11.2013 genaplah 10 bulan aku bergelar 'ISTERI'.
Cepat betul masa berlalu. Masih jelas terbayang akan setiap kejadian yang berlaku masa majlis hari tu. Tetibe rasa nak nangis! (T.T)

Alhamdullillah, I'm happy with my marriage. Walau pun kadang gaduh tapi tak dapat menandingi segala kebahagiaan yang datang. Terharunye! Sebak!

Actually wujudnya entry ni sebab aku nak meluah perasaan tentang........BABY!
Belum ada rezeki lagi untuk dapat anak. :(
Mula-mula kawin hari tu memang plan nak merancang jugak, at least after 6 months baru nak fikir pasal anak. But then, tak sampai 6 bln pastu, aku berubah fikiran. Takut kalau Allah terus tutup pintu rezeki..airmata berdarah aku nanti...wuwuwu!😢😢😢

But that's the fact. Until now Allah still tutup rezeki zuriat utk kami. Menyesal sgt!😢😢😢 Cemburu tengok kawan2 yg dh beranak pinak. Lebih menyedihkan bila dah ramai yg mula bertanya..."Belum ada isi lagi ke?", "Bile baby nak keluar?", "Bile nak ada baby?" Oooiiii...korang ingat aku ke yang tentukan semua tuh? Soalan sengal2 belaka. Aku terus bertabah hati dan kentalkan jiwa. Aku yakin, pasti datang jgk rezeki kami.

Aku tak pasrah dan redha semata. Hari2 aku titipkan doa dalam setiap solat, semoga Allah anugerahkan zuriat utk kami. Aku yakin Allah dengar akan doa2 ku. Aku hanya perlu sabar utk ia diperkenankan.
Amin!

XOXO...
As



No comments: